הקמת חנות וירטואלית – למה דווקא עכשיו

דרופשיפינג בפלטפורמת וורדפרס

הקמת חנות וירטואלית - הקדמה

בעלי חנות או עסק? מתלבטים לגבי כדאיות הקמת חנות וירטואלית? אנו ב- powerdigital כאן כדי לחלוק אתכם את היתרונות של פתיחת חנות וירטואלית ולהסביר כיצד עסקים שיש להם גם חנות קמעונאית פיזית וגם חנות וירטואלית יכולים להרחיב משמעותית את קהל הלקוחות והמכירות שלהם.
היתרונות של חנות וירטואלית
היתרונות של מסחר וירטואלי לא תמיד ניכרים כשאתה מנהל עסק קטן ומצליח ומוכר את המוצרים שלך בו. עם זאת, ישנם יתרונות גדולים להוספת חנות וירטואלית לאתר שלך.

1. המוצרים שלך זמינים 24/7 בזמן הקמת חנות וירטואלית
היתרון המובהק והמשמעותי ביותר שמביאה חנות וירטואלית היא זמינות המוצרים. הלקוחות לא צריכים לנסוע עד לחנות שלך במיוחד כדי לרכוש את המוצר הספציפי אותו הם מחפשים, הם יכולים פשוט לרכוש אותו באופן מקוון ולקבל אותו במשלוח עד לדלת ביתם.

2. הקמת חנות וירטואלית – מאפשרת הגעה לקהל חדש בעזרת נראות במנועי חיפוש
בנוסף למיתוג וקשרים עם לקוחות שאתה יוצר בחנות שלך, בניית חנות וירטואלית תגדיל את התנועה באתר שלך באמצעות מנועי חיפוש. כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים מוצר שאתה מוכר, תוצאות אלו יופיעו בחיפושיהם.

3. הורדת עלות הקמעונאות
עם נוכחות מקוונת, אתה יכול לאמוד עד כמה הפריטים פופולריים ולמכור רק מספר מסוים של מוצרים החנות הפיזית שלך. תוכל גם להרחיב את מבחר המוצרים שלך בעלות תקורה נמוכה. אתה לא צריך כוח אדם נוסף, פרסום ושיווק הם פחות יקרים, ולא תצטרך לקחת נדל"ן יקר ערך עבור החנות שלך.

4. יצירת תקשורת ממוקדת סביב מכירות
על ידי כך שיש לך דוגמא ברורה לאילו מוצרים הלקוחות שלך קונים, תוכל למקד את האינטרסים שלהם באמצעות תקשורת ושיווק. באפשרותך להשתמש במידע זה גם לתכנון מכירות, הצעות והנחות על מוצרים ושירותים. שמור את המידע אודות צריכת המוצרים שלך בחודשים מסוימים, על מנת לתכנן את תוכנית השיווק שלך לתקופות הקרובות ולשנים הבאות.

5. הצגת המוצרים הטובים ביותר
כשיש לך מוצרים בעלי איכות מוכחת, כמו אוכל הכלבים הטוב ביותר בשוק או משקפי יוקרה שאתה יודע שלקוחות יאהבו, היכולת להבליט אותם בחזית הווירטואלית במרכז החנות תקל על מציאתם עבור לקוחותיך. אתה יודע שלקוחות אחרים רכשו את אותו מוצר והיו מרוצים מהם, כך שאתה יודע שמוצרים אלה יועילו ככל הנראה גם ללקוחות אחרים.

6. הגברת המודעות למותג
מודעות למותג היא כמות ההיכרות שיש לצרכנים עם מותג מסוים. זה כולל את השם, הלוגו, הג'ינגל או כל מאפיין מגדיר שהציבור משייך למותג. לקוחות חוקרים את המותג תחילה באינטרנט, בין אם הם קונים באינטרנט או בחנות. הימצאות נוכחות מקוונת מסייעת לוודא שלקוחות פוטנציאליים מוצאים את פרטי המוצר שלך ומסוגלים לבצע השוואה בין חנויות שונות. כאשר הם מבצעים חיפוש מוצרים באינטרנט, אתה רוצה להיות רשום בין התוצאות המובילות.

7. עלות נמוכה
ביחס להגדלת המכירות הפוטנציאלית שצפויה להגיע בעקבות בניית חנות וירטואלית מחיר זה לא משהו שצריך להדאיג אתכם. העלות שתוציאו על בניית ותחזוקת החנות הווירטואלית תתגמד לעומת הלקוחות הרבים והמכירות הגדולות שתצליחו להגיע אליהן.
בניית חנות וירטואלית עם powerdigital
אנו ב- powerdigital מספקים שירותי בניית אתרי אינטרנט מקצועיים ומעוצבים, כמו גם חנויות וירטואליות. החברה שלנו דוגלת בחדשנות, שקיפות ויחסי אנוש, כך שאנו מבטיחים לכם לבנות את החנות במומחיות, תוך מתן שירות לקוחות נעים ואדיב. החנות הווירטואלית שנבנה לכם תגדיל משמעותית את המכירות שלכם, את היכרות הלקוחות עם מוצריכם ואת הצלחת המותג שאתם בונים.

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ ללא עלות

חבר פאוור דיגיטל

חבר פאוור דיגיטל

מייסד ובעלים,
בוגר תואר ראשון במנהל עסקים, בהתמחות שיווק.

אודותנו

Power Digital הינו משרד פרסום דיגיטלי מוביל המעניק היקף רחב של פתרונות אינטרנט עוצמתיים לקהל הרחב. חברה דינמית המתאימה עצמה לדרישות הלקוח תוך פיתוח פתרונות יצירתיים ושיווקיים לעסקים השונים.

פוסטים אחרונים

שתף את המאמר עם חברים